poniedziałek, 16 października 2017

"NAZNACZENI. PIRAMIDA STRACHU. TOM 3" JENNIFER LYNN BARNES [ RECENZJA]



Naznaczeni po raz kolejny tropią seryjnego mordercę, tym razem mając pełny dostęp do miejsca zbrodni czy potencjalnych ofiar. Profilowanie, liczenie, przewidywanie to robią najlepiej, ale czy wystarczy im wiedzy i doświadczenia w tak trudnej sprawie? Czy powstrzymają mordercę na czas?

„Jesteś przyzwyczajony do tego, że ludzie, którymi się otaczasz, są uzbrojeni. 
Świat, w którym się wychowałeś, jest niebezpiecznym, choć pełnym blichtru miejscem.”

Czekałam cały okrąglutki rok na kolejną premierę Naznaczonych. To już trzeci tom, ale nie ostatni. Tym razem zagłębimy się w tajemnicze zaginięcie matki Cassie, poznamy trochę rodziny Sloan czy kilka mrocznych prawd z życia Lii. Ale bez obaw, nadal wiele faktów pozostanie w ukryciu i choćbyście chcieli, nie domyślicie się finału historii. Fabuła skupi się jednak przede wszystkim na poszukiwaniu seryjnego mordercy działającego w kasynach w Las Vegas, dlatego też nasi ulubieni bohaterzy przeprowadzą się na kilka dni do luksusowego apartamentu, gdzie dzieje się cała akcja. 

„Potrzebujesz dziewięciu, bo tak to zawsze wygląda. Takie są zasady. 
Przestrzegasz z góry ustalonego porządku.” 

Morderca zabija ludzi różnymi metodami, w różnych odstępach czasu, znacząc swoje ofiary czterema cyframi. Młodzi agenci muszą szybko rozgryźć modus operandi zabójcy, by móc przewidzieć jego kolejny ruch. Ale czy podołają zadaniu? I co z tym wszystkim ma wspólnego śmierć córki Judda sprzed kilku lat? I czy matka Cassie ma jakiś związek z obecnymi morderstwami? 

„Wszystko dzieje się zgodnie z planem. Wieść o twoich poczynaniach szybko się niesie. Wiesz, że obserwują innych z podobnymi skłonnościami. Szukają talentów. Szukają zagrożeń.”

Nie powiem, ta część ma bardzo wysoki poziom, jednak czytałam ją dość długo. Brakowało mi emocji w relacjach Michael, Dean i Cassie, które zawsze powodowały u mnie przyspieszone bicie serca. Fabuła skupia się mocno na życiu pozostałych uczestników programu, których aż tak bardzo nie podziwiam. Nie mniej książka jest bardzo ciekawa i wnosi wiele faktów, które w następnym tomie będą miały spore znaczenie. 

„Piramida strachu” zaskakuje prawie na każdym kroku, jednak nie powoduje palpitacji serca jak niegdyś. A szkoda, bo nie ukrywam, iż spodziewałam się prawdziwej petardy. Być może przesilenie jesienne spowodowało też, że ostatnio książki jakoś do mnie nie przemawiają. Nie mniej, polecam książkę, każdemu kto przeczytał poprzednie tomy, gwarantując pewien poziom zadowolenia. 

Moja ocena: 7/10

Tytuł:  Naznaczeni. Piramida strachu. Tom III
Autor: Jennifer Lynn Barnes
Cykl: Naznaczeni
Gatunek: Kryminał, Thriller psychologiczny, Dla młodzieży
Wydawnictwo: Pascal
Ilość stron: 375


* Naznaczeni Tom I ** Naznaczeni Tom II * Naznaczeni Tom III




5 komentarzy:

  1. Szkoda, że zabrakło emocji. To spory minus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie, ostatnio w wielu książkach tego mi brakuje. Choć czytałam miesiąc temu serię rodu Candendorf Krystyny Mirek, to byłam zachwycona ;p

      Usuń
  2. Szkoda, że zabrakło tych emocji między - Michael, Dean i Cassie. Bardzo lubię ich i liczyłam tu na coś. Jednak i tak z przyjemnością poznam dalsze losy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię historie o mordercach i ta również brzmi ciekawie, ale zdecydowanie muszę sięgnąć po poprzednie części. :D Pozdrawiam! :)

    × www.majuskula.blogspot.com ×

    OdpowiedzUsuń

Jeśli lubisz mojego bloga, to zostaw po sobie ślad w postaci komentarza :)